OSTATNIE WPISY

Wachlarzyki, ceramika i kawiarenka z motywem kupy...wait, what?

4:04 PM , ,

Przygotowując wpis na temat koreańskich potraw i przekąsek, o które raczej trudno w Polsce, a które mamy okazje ‘skosztować’ w Korei, przejechałam się do zlokalizowanej w Insadong kawiarni z motywem...jak widać w  temacie postu. Insadong, nazywany jedna z najpopularniejszych miejscówek w Seulu, rekomendowany jest na chyba każdej liście miejsc typu 'co zwiedzić będąc w stolicy'. A jako takie chciałabym podzielić się wrażeniami na jego temat ;)

...oraz dlatego, że wspomniana kawiarnia zasługuje na osobny wpis.

Jeden z wielu sklepików z pamiątkami w Insadong
Zacznę od tego, ze Insadong jest wg mnie.. przeceniany. Przynajmniej takie odniosłam wrażenie gdy zawitałam tam po raz pierwszy. Kawiarnie, restauracje, sklepiki z tanimi torebkami czy biżuteria niewiele wyróżniają go spośród okolic Myeongdong, Hongdae czy Dongdaemun. Tym, co może okazać się jednak pomocne podczas pobytu w Korei jest to, że w Insadong znajduje się wiele mniejszych sklepików , w których rasowe łeguginy mogą zaopatrzyć się we wszelkiego rodzaju pamiątki. Oczywiście, są one dostępne także w innych punktach w mieście, ale w Insadong ich lokalizacja jest bardzo.. oczywista, łatwa do odnalezienia :) wystarczy wejść na 인사동거리- Insadong Street, a z każdej strony zostaniemy zaatakowani przez tradycyjne maski, ceramikę, wachlarzyki i magnesy ^^

Znajdź 10 różnic ze zdjęciem z góry
Tym razem nie przyszłam jednak do Insadong po pamiątki. Nie mogłam spać odkąd koleżanka wspomniała mi o znajdującej się tam kawiarni, w której w formie przekąski sprzedawano jakoby chlebek (ciastko?) w kształcie, nie bój się tego napisać, kupy. Trzeba było zatem informację zbadać na własną rękę (co, gdzie i dlaczego w środku nie ma Nutelli).

Miejsce zajmuje się w Ssamziegil (쌈지길), małym pawiloniku (centrum handlowym bym tego nie nazwała) położonym przy głównej ulicy. Kawiarenka zdaje się składać z: 1.stoiska umiejscowionego zaraz przy głównym wejściu do Ssamziegil (sprzedającym wspomniane ciastka, kawę oraz inne słodkości) oraz położonej na najwyższym piętrze (gówniana sprawa) kawiarni.




Sam ‘przysmak’ okazał się jednak wypiekanym (dopowiedziałabym ‘niedopieczonym’..) ciastem z nadzieniem z WSZECHOBECNEJ słodkiej fasoli. Z marzeniami o Nutelli musiałam się więc pożegnać.


똥빵 - poo-shaped bread

Przez ten brązowy kolor podobieństwo jest uderzające

Odpowiednio dobrane lampy

똥치미가 만든 맛좋은 똥빵

Kupa spełnia życzenia i przynosi szczęście parom

Kawiarnia na górze - dekoracje nie zapominają o głównym motywie placówki

Kupa-pluszak

Nie uwieczniłam kupy pod deską, bo dławiłam się ze śmiechu (napis na desce: 'Absolutnie nie otwierać!'
Dla odważnych bajgle w kształcie kupy

Ozdoby, motyw świąteczny

Na górze pawiloniku - jeszcze więcej okazji na wypisanie inicjałów swoich i swojej lubej/lubego i życzenie pomyślności w związku

....tu za Amora czy Świętego Mikołaja robią baranki

W Insadong mamy okazje sprezentować sobie lub komuś karykaturę :)

Nie wiem po co, ale dołączam zdjęcie śmiesznych króliczków z budki z informacją

0 komentarze