OSTATNIE WPISY

[FOTO] Gyeongsang-do 23~28.12.2014

9:58 PM ,

Tu zdjęć malutko, bo razem z chłopakiem praktycznie cały czas byliśmy na chodzie, i niestety żadne próby zwiedzania Daegu (trzeciego pod względem liczby ludności miasta w Korei) ostatecznie nie wypaliły. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! Z Gyeongsang-do wyjechałam z milionem super wspomnień ♥


Delegaci haha



Moja koreańska familiada ♥ 


Ze Szwagierką ♥ 


A to prezent od pani ze zdj.wyżej - choinka zawitała u niej na Świeta specjalnie dla mnie!
Sojowa pasta we wcześniejszej fazie przygotowywania - wersja homemade mojej teściowej :)


VIPy jedzą ze starszyzną~


Za uwiecznienie syfu na zdjęciu zostałam, zbesztana, ale liczy się ta Sonia Rykiel na plakacie!


Szwagier w akcji~ Ozdoby rządzą


장독대 (JangDokDae), czyli stary sposób na przechowywanie kimchi





Takich jadłodajni w Korei bardzo dużo :)


Największy targ rybny w Daegu
회 (Hłe) - świeża rybka, mniam! ♥ 


Ja to ta biała plama z tyłu kkk~



HEESUNG ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Familiada part2


Ja vs pakowanie </3


Gumi --> Incheon :(((


My VIPy (czytaj: fuksiarze) w BiznesKlasie

0 komentarze