OSTATNIE WPISY

work, 공부, work, 공부...

9:40 AM ,

Zeszły piątek, zebranie z prezesem. Przyszłam pomóc przy tłumaczeniu - a okazało się, że nie ma przy czym, bo Polaka ani jednego nie było. W takich sytuacjach mam po prostu mały wykład - wyszłam więc z sali z paroma zapisanymi kartkami w kalendarzu :p


brakuje tu tylko słowa CHAOS :)

Nowa praca sprawia mi mega frajdę, bo codziennie muszę opanowywać dużo nowego słownictwa - część z niego zostaje w głowie od razu, część trzeba jeszcze parę razy powtórzyć. I to mi na rękę, bo mam dodatkową motywację do nauki - 15.grudnia wylot do Korei na dwa tygodnie i nie będzie zmiłuj się! Aaaaa już się nie mogę doczekać!!!

Oficjalnie chcę też pocieszyć Paulinę, która siedzi i dziobie na swoje midterm exams - hwaiting Młoda! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Paulina w wersji animowanej

화이팅! - hwaiting! /hłajtin~/ - angielskie "fighting'" w wersji koreańskiej; 
określenie po polsku znaczące: "do boju!", "dasz radę!"; używane, kiedy chcemy dodać komuś otuchy, siły do działania. Sam zapis wynika z braku literki "f" w koreańskim alfabecie.

열공 - /jolkong/ - skrót od 심히 부하다, czyli "pilnie się uczyć"
*열심히 - /jolsimi/ - pilnie
*공부하다 - /konbuhada/ - uczyć się

!~wymowę zapisujemy w wersji polskiej, a nie oficjalnej romanizacji~!

0 komentarze